4/08/19 SANT VICENTE DE LA BARQUERA - VILLAVICIOSA

Avui diumenge ens llevem aviat per així anar a visitar el casc històric de Sant Vicente de la Barquera. Anem a peu, desde el lloc que havíem pernoctat (a prop de l'hospedatge la Juncalada - àrea de descans al costat de la carretera).

Un petó matiner des del pont de la ria.

Esglèsia Ntra.Senyora dels Àngels
Cartell explicatiu

La marea es feia notar a totes les ries que anàvem trobant. És un efecte habitual en la cornissa cantàbrica. En les fotos inferiors es pot veure la diferència.

Braç major de la ría
Torre del Preboste

Continuem per la N-634 cap a LLanes. Parem al mirador de Santillán. Vista espectacular de San Vicente de la Barquera.

Arribem a Llanes. A l'entrada trobem una àrea camper per poder canviar les aigues. Un cop fet ens decidim a fer un tomb per el poble.

Platja del sablón

Basilica de Sta. María del Concejo

Port de LLanes

Fabada asturiana
Fabes amb almejes

Varem dinar a la sidrería bar Colón. La fabada era sensacional. Era la primera que menjàvem. Ja hem entrat a Asturies.En acabar varem anar a veure los Cubos de la Memória i tot seguit cap Ribadesella. No ens hi varem parar.

Continuem en direcció a Villaviciosa. El poble on fan la sidra El Gaitero.

Pàrquing a Villaviciosa - Dormint a sota els avets.

En arribar erem sols, però tot seguit varen arribar unes quantes autocaravanes més.
Nosaltres teniem com a veïns un matrimoni gallec (En Jesús i la seva dona). Ens va explicar que havia sigut llibreter a Pontedeume tota la vida. També ens va dir que volia anar a Tazones, i diferents pobles de la costa. No coincidiem en la direcció del viatge.