10/08/19 ASTORGA - ALFARO

Ens llevem i esmorzem d'ahora per anar a la primera gasolinera que puguem per canviar la bombona de propà. Aconseguim canviar-la fàcilment i continuem viatge.
Anem cap a Lleó.
Aparquem al parking just darrera de la Catedral de Lleó.
La façana està en obres i no es pot veure amb tot el seu esplendor.

Anem biaxant el carrer principal fins anar a trobar la plaça del ajuntament.
Ajuntament de LLeó
Just al devant tenim una altre obra d'en Gaudí. Podem dir sense equivocar-nos que durant aquests dies hem vist moltes de les seves obres de fora de Catalunya.

Ens hem sentat a fer una foto al seu costat....no ens ha dit res. Estava molt enfeinat.

Just devant hem agafat el tren turístic. És una manera de veure una ciutat de forma rápida i amb alguna explicació interesant.

Anem al parking, sortim sense cap entrebanc i posem direcció cap a Frómista. És un poble petit però on hi podem veure una de les esglèsies més maques que he vist:  San Martín de Frómista
Mireu.....quines proporcions i quines líneas.

També hi trobem l'esglèsia de San Pedro....

Ens quedem a dinar al restaurant Van-Dos, i tot seguit per no perdre la tradició fem una petita migdiada.
Continuem camí cap a Alfaro. Allà passarem nit i sortirem de festa amb uns amics.
Deixem la Sun a un carrer molt ample al costat d'una cooperativa. Sense cap problema.

Com a curiositat cal dir que varem anar a un bar a fer unes tapes on hi havia cartells amb el nº 58 penjats a les parets, diuen que per fer fora les mosques. Dono fe que no n'hi havia ni una.....😳

A les festes d'Alfaro hi havia un concert de la Núria Fergo (artista sortida del famós programa televisiu Operación Triunfo).