2/08/2019 ALFARO - SANTILLANA DEL MAR

Hem sortit molt aviat. A les set del matí ja érem a la carretera. Ens queda un llarg recorregut avui. Agafem carreteres comarcals i locals per conèixer millor els pobles i el paisatge. Val la pena.
Hem parat a esmorzar al costat del riu Ebre situat abans d'arribar a Incinillas. Comencem a gaudir de la llibertat de parar i fer el que volem en tot moment. Un bon esmorzar, pa amb tomata i llom (fet de la Neus), i unes birres.

La Jusa i la Sun - Puerto de Tornos

Continuem per una carretera sinuosa i que ens portarà fins a Ramales de la Victoria. Un paisatge espectacular s'obre davant dels nostres ulls. Entrem a Cantàbria.

Vista desde el mirador de Covalanas.

Una altre parada - Cueva de Covalanas

Picu Hoyufresnu

Arribem a Ramales de la Victoria. Podem aparcar molt bé en el parking gratuït que hi ha a la sortida del poble. Fem un lleuger recorregut pels carrers del poble. Hi ha mercat.

Continuem ruta fins a Laredo. Podem aparcar tranquilament al passeig just davant de la platja. Hi ha moltes autocaravanes estacionades. Ens quedem a dinar al restaurant El Pescador (una mica car en relació qualitat preu).
Fem una bona migdiada i tot seguit posem rumb a Santoña, Santander i finalment fins a Santillana del Mar. Cal dir que la nostra inexperiència va fer que no paréssim a Santander o Santoña......no trobavem mai l'espai adient per la Sun.

Carrer de Santillana del Mar
 Al arribar a Santillana trobem un aparcament a les afores especialment per les AC. Allà ens trobem una família andalusa que ens explica la seva particular forma de viatjar.
Anem a fer un tomb per el poble. Ple de gent, carrers empedrats, botigues per tot arreu, ....comprem alguns regals (bolso de cuir, sobaos,...).

Decidim dormir a Santillana i l'endemà al matí continuar la visita.
Avui hem fet 352 quilòmetres.