9-11/10/23 - ESCAPADA A SORIA (A CAÇAR BOLETS)

El passat dilluns 9 d'octubre vaig agafar la Sun i "carretera i manta" cap a Sòria. Era la primera sortida de jubilat amb la Sun. He sortit sòl, només acompanyat per en Dui. 

Els meus amics Josep Corbí i Neus em varen dir si volia anar a buscar bolets a Sòria, i "dit i fet"

Per a ells es quasi una tradició de cada any. 

Plaça de l'ajuntament - Sotillo del Rincón

Primer cistell de bolets (només varem anar a inspeccionar el terreny)

Els pinetells es tocaven. Clapades molt maques. 

Vaig aparcar al costat del riu Razón

Vaig dormir molt bé tot escoltant les notes del aigua del riu al seu pas per aquest petit poblet de Sòria. 
Em vaig preparar un carpaccio d'ou de reig que hi cantaven els àngels. Quin sopar!! 
De segon, vaig fer unes faves amb almejes i pinatells.
Després un tomb per el poble amb en Dui i cap a dormir. L'endemà ens esperava un dia boletaire. 



Lo primer que vaig fer de bon matí és anar a treure la llicència per "caçar bolets". Molt amablement un funcionari de l'ajuntament em va fer els tràmits pertinents per anar tranquil tot el día. 
Apa!! Cap a los montes de Sòria!!

Vàrem emplenar uns quants cistells com aquest de la foto. Anavem ben preparats amb caixes per anar omplint. A continuació podeu veure tota la collita!


Un dimarts molt ben aprofitat. Vaig recollir-ho tot i vaig començar a baixar cap a casa. 
Em vaig parar a l'area camper d'Àgreda. Molt xula!! Totalment recomanable. Quina tranquilitat!!


I l'endemà continuar cap a casa. Em vaig parar a Alfajarin a respostar i fer un cafè. 
En arribar a casa vàrem preparar un bon sopar de bolets.


Pinetells amb salxitxes

Pinetells a la brasa 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada