25/07/2023 Penarronda - Caín (DEL 18/07 AL 28/07 ASTURIAS)

De bon matí passejant amb en Dui

Camí de Santiago

Platja de Penarronda

Després de la passejada matinal amb en Dui, esmorzem i ens preparem per sortir del càmping.
Ha estat una bona experiència de camping.
Posem rumb cap a Cabrales - Bulnes. Volem pujar amb el funicular fins a aquest petit poble que no hi ha carretera per arribar-hi.

Quan arribem a Poncebos, ens trobem amb una gran afluencia de gent. No podem aparcar la Sun enlloc. Tot esta colapsat i no veiem posibilitat de poder fer aquesta visita.
Aqui deixem un vídeo gravat mentre anavem a agafar el funicular.

Finalment decidim anar tranquilament cap a Cain, poble de sortida de la ruta del cares que volem fer demà. Cal voltar per carretera totes les muntanyes dels Pics d'Europa

La carretera es molt maca, plena de curves que donen pas a paisatges molt bonics.

A continuació uns videos per explicar que aquesta carretera no es apta per AC. Cal dir que previament havia trucat al restaurant hostal La Ruta per reservar taula per sopar i dormir. Ens va deixar acampar dintre del seu solar. Hi havia un altre atrevit (era gallec). Quan vaig arribar els frens feien pudor de cremat.

La Sun dintre del solar tancat del restaurant. Al fons el començament de la ruta del Cares

Vista que teniem desde la Sun

El nostre sopar

Restaurant La Ruta

Després de sopar vàrem fer un petit tomb pel poble. Molt petit. En pocs minuts es veu tot. Només hi han dos carrers. Vàrem parlar amb l'amo del supermercat que tenia un collie igual que el nostre.Ens va explicar diferents anècdotes del poble (nevades, urgències médiques, etc...)