4-5-6/02/2022 ESCAPADA A ALELLA

Aquesta sortida no la teniem programada per fer una ruta en concret, però voliem pasar a saludar la familia de la Jusa; concretament els parents d'Alella. Era l'única cosa que teniem clar.

Masia Can Cabús

Vàrem preparar totes les coses per poder sortir el divendres a la tarda. Enfilem cap a Alella, en direcció al parking municipal que hi a la sortida en direcció a Vallromanes. Tenim sort com sempre i en arribar trobem un lloc ideal per entrar i sortir sense complicacions. Parquing de Can Calderó.

Les vinyes d'Alella - La denominació d'origen més petita.

Un cop endreçat tot anem a fer un tomb. La Jusa no és pot resistir i tant bon punt passem per davant de la porta, puja i truca... i ja va estar !!..... la Sun ja no és va moure d'Alella en tot el cap de setmana.

Després d'un sopar improvisat i una vetllada molt agradable vàrem anar a dormir a la Sun. L'endemà voliem fer un passeig pels voltants del poble. La nit va ser molt tranquila i vàrem dormir com lirons.

Can Bertrán

Ens llevem d'hora per enfilar els primers carrers que ens portaran al bosquet, lloc emblemàtic de la canalla dels anys 60.

El bosquet

Bar La Companyia (vins, vermouts, licors.....)

A la plaça de l'Esglèsia de Sant Feliu

Acabem a la plaça de la vila prenen un café tot esperant per anar a esmorzar a Can Viñallonga.
Anem a veure els parents i a recorrer els carrers d'Alella.
Per dinar anem al restaurant Els Garrofers. Recomanable.

Que podiem fer per la tarda?
Doncs vàrem anar a Barcelona.....a passejar per diferents llocs d'ambient.

W Barcelona
           Pablo Picasso

Un gin tònic a la terrassa del Hotel Serras en una tarda-nit molt plàcida. En Pablo Picasso va tenir un estudi on precisament vàrem estar sentats. Un escrit i un quadre son testimonis d'aquesta casualitat.
No vàrem poder entrar en el hotel W Barcelona perquè hi havia un event. Concretament es tractava de l'equip de fútbol del Atlético de Madrid😔😔 L'endemà va perdre contra el Barça (4-2).

Vàrem acabar la vetllada a Can Leandre. Lloc acollidor i recomanable. Bones tapes.

I a dormir cap a la Sun.
L'endemà vaig anar a fer un tomb cap a El Masnou
Vaig veure sortir el sol, i us deixo testimoni d'aquesta caminada amb unes fotos ben xules.
La Jusa mentrestant dormia com un liró.

Una trucada de la meva tia Rosa dient que la meva mare havia caigut fa que decidim anar baixant cap a casa i canviem una mica els plans finals d'aquesta escapada.

Ens vàrem despedir de tots els parents i sortim d'Alella per l'autopista de la costa. Anem fent ruta mentre parlo amb la meva germana, i anem parlant de la situació. Sembla que no serà gaire greu.

Una ambulància l'havia portat al hospital de Palamós. Al final no va ser res i la varen tornar cap a casa després de fer-li diferentes proves.

En vistes de la situació, decidim fer una parada a Palamós, fem un vermouth amb garoines i anem a dinar a Can Quel. Us deixo la ressenya, per si teniu intenció d'anar-hi alguna vegada.

I com que el tema de la meva mare ja estava encarrilat i solucionat vàrem fer una migdiada a Palamós.
Després vàrem tornar cap a Fonteta i una vegada tot endreçat passem a veure la meva mare.
Déu n'hi do de la patacada al nas que portava. Per sort només va ser això.

---------------------------- FINS LA PROPERA !! ---------------------------------