10-12/09/21 ESCAPADA A COLERA-LLANÇÀ-EL PORT DE LA SELVA

10/09/21

Aquesta vegada vàrem sortir el divendres a la tarda. Ja teniem totes les coses preparades per fer aquesta escapada de cap de setmana. Els del temps TV3 només anunciaven pluja i mal temps....i menys mal que no els hi vàrem fer cas.

La Sun al pàrquing municipal de Llança

Vàrem anar a fer un tomb pel port i el poble (al centre). Es notava ja que no hi havia tanta gent, ni turistes....estem a finals de l'estiu i les previsions del temps de la tele tampoc no ajudaven en res.

Residència Marly

Fotos de la plaça de la vila i l'església de Sant Vicenç.
Finalment després d'aquest petit passeig pel poble acabem a la pizzeria de Il Cappo.
Bones pizzes de massa fina. Molt bones. Recomanable. El lloc no és encantador, però el producte és bo.

11/09/21 - La sortida de sol de la diada ha estat espectacular.

Mentre feia les fotos, per darrera una persona em diu que està prohibit fer fotos tant d'hora!! Era la Marina. Hem anat a fer unes fotos d'aquesta bonica albada. He anat a fer una tallat a la fleca i a comprar un parell de croissants per esmorzar.

Després d'esmorzar anem a fer el camí de ronda de Llançà cap a Garbet.....molt bonic i amb uns racons impressionants. Cales per a tots els gustos.....

Platja de Gifreu

Platja Argilera

Cap de Creus

Tamariu Gifreu

Platja de sota del parador

Una vegada a la platja del borró agafem el camí de l'esquerra que ens portarà directament a la platja de Canyelles, i tot seguit tornada per allà mateix fins a LLançà resseguint el camí de ronda. Aquí teniu l'enllaç per si voleu fer aquesta mateixa ruta.

Una bona dutxa en arribar a la Sun, i cap a fer el vermouth. Ens hem trobat amb uns amics i hem dinat junts al Restaurant Llançà Port. Bon dinar i bona companyia. Hem recordat vells temps. Carpe diem !!

Després, una bona migdiada i tot seguit anem cap a El Port de la Selva a un concert de sardanes al bell mig del passeig. No hem trobat lloc per aparcar la Sun; així que hem anat al pàrquing del pavelló municipal. Estava ple, però just en aquell moment se n'anava una camper. Perfecte.

Cobla Marinada (Badalona)

Hem gaudit d'una sèrie de sardanes molt boniques; cada any La Cobla Marinada repeteix l'audició per aquesta diada. Vàrem escoltar una sardana del nostre amic Jordi Molina: "Pastes i garnatxa"

Anem a fer un tomb pel port, i ens parem a fer unes tapes (pa amb tomata, pop a la gallega, patates braves,....) Feia una nit plàcida, i tot passejant anem cap a la Sun a dormir.

12/09/21

El Port de la Selva

Ens llevem d'hora perquè volem anar a fer el camí de ronda. Aquesta vegada de la Platja de Garbet a Colera, com a continuació del dia abans. Esmorzem primer i tot seguit sortim del poble de Colera. Farem una ruta circular.

Colera

Camí de ronda

Al fons l'illa grossa i la petita

Mirador dels canons

Cap Marcer

Port de Colera

Aquí teniu l'enllaç de la ruta que hem fet. Cal tenir en compte que si fa mal temps no podreu passar pel camí que va del port de Sant Joan a la platja de Garbet perquè el camí passa arran d'aigua.

Una bona dutxa en arribar a la Sun que teniem aparcada a Colera: 42°24'12.6"N 3°08'48.1"E

Hem fet una trucada al Restaurant La Muga de Vilanova de la Muga per reservar taula per dinar.
A les dues ja estàvem asseguts a taula; cargols a la llauna per compartir i arròs a la cassola.

Després d'un bon dinar cal fer una bona migdiada. Hem trobat una arbreda ombrejada que ens ha anat de perles: 42°16'34.5"N 3°02'34.0"E al costat del riu Muga.

Us deixem amb una foto per descriure com ha estat aquesta escapada: plàcida i tranquil·la......